
Spis treści
mBank
Podstawowe informacje
Marka mBank powstała w roku 2000 jako bank wirtualny, który zajmował się obsługą klientów detalicznych. W 2013 roku nastąpiła bardzo istotna zmiana dotycząca marek BRE Banku, MultiBanku oraz mBanku. Zostały one połączone w jedną instytucję, które od tej pory funkcjonowały pod marką mBanku. Usługi, które świadczy bank to między innymi prowadzenie rachunków, udzielanie kredytów czy też udostępnianie rachunków maklerskich prowadzonych przez Dom Inwestycyjny BRE Banku S.A.
Najpopularniejsze produkty
W ofercie mBanku można znaleźć produkty adresowane dla wielu grup klientów. Bank kieruje swoją ofertę między innymi do klientów indywidualnych, małych firm oraz dużych przedsiębiorstw. Najpopularniejsze produkty mBanku uwzględniają następujące pozycje.
Konta osobiste i firmowe. Cechą charakterystyczną rachunków zakładanych w mBanku jest łatwość użytkowania. Dostęp do rachunków możliwy jest między innymi za pomocą aplikacji mobilnych oraz bankowości internetowej. Konta w mBanku charakteryzują się również atrakcyjnym oprocentowaniem i niskimi opłatami,
Produkty oszczędnościowe, inwestycyjne i ubezpieczeniowe. Ten segment jest w pełni dostosowany do potrzeb różnych klientów. Możemy tutaj wyróżnić między innymi konta oszczędnościowe oraz lokaty terminowe. Klienci akceptujący zwiększony poziom ryzyka mają dostęp do szerokiej gamy funduszy inwestycyjnych oraz rachunku maklerskiego.
Kredyty i pożyczki na dowolny cel. W tym segmencie można wyróżnić między innymi kredyty gotówkowe, hipoteczne oraz konsolidacyjne. Cechą charakterystyczną tych rozwiązań jest niskie oprocentowanie i dogodne warunki spłaty.
Karty płatnicze. Możemy wyróżnić w tym segmencie karty debetowe otrzymywane razem z kontem osobistym oraz karty kredytowe. Posiadanie karty płatniczej w mBanku może dawać dostęp do programów lojalnościowych oraz rabatów.
Aplikacje mobilne
Aplikacja mBank dla klientów indywidualnych jest jedną z najpopularniejszych aplikacji bankowych w Polsce. Aplikacja umożliwia zarządzanie rachunkami bankowymi, kartami płatniczymi oraz produktami finansowymi, takimi jak kredyty czy lokaty. Jakie czynności można wykonać za pomocą aplikacji mBank?
- Użytkownik aplikacji mobilnej mBank może w łatwy i szybki sposób można sprawdzić stan konta, dokonywać przelewów.
- Aplikacja mobilna mBank daje możliwość wykonywania płatności mobilnych za pomocą systemu BLIK. Płatność BLIK możliwa jest dzięki prostemu i szybkiemu wygenerowaniu kodu liczbowego.
- Użytkownik aplikacji mobilnej mBank dostaje dostęp do rozwiązań oszczędnościowych. Może za pomocą aplikacji założyć lokatę lub konto oszczędnościowe. Możliwe jest ustalenie celu oszczędnościowego.
- Aplikacja mobilna mBank to dodatkowy kanał kontaktu Klienta z bankiem. Użytkownik może kontaktować się z pracownikami banku między innymi za pomocą czatu.
Aplikacja dostępna jest do pobrania z marketów Google Play, App Store oraz AppGallery w przypadku telefonów Huawei. Pobieranie aplikacji mobilnej mBank z innych, niezaufanych źródeł może mieć wpływ na bezpieczeństwo korzystania.
Kiedy wyjdzie przelew z mBanku?
I sesja wychodząca | 5:55 |
II sesja wychodząca | 9:55 |
III sesja wychodząca | 14:55 |
Kiedy przyjdzie przelew do mBanku?
I sesja przychodząca | 11:15 |
II sesja przychodząca | 15:00 |
III sesja przychodząca | 18:15 |
Jak zastrzec kartę w mBanku?
W serwisie transakcyjnym
Zaloguj się do serwisu transakcyjnego mBanku (https://www.mbank.pl/)
Wybierz „Moje finanse” > „Karty”.
Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec.
Kliknij „Zastrzeż”.
Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
W aplikacji mobilnej
Zaloguj się do aplikacji mBanku.
Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec.
Kliknij „Zastrzeż kartę”.
Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
Na infolinii
Zadzwoń na mLinię mBanku pod numer 42 6 300 800 (koszt wg taryfy operatora).