
Spis treści
Bank Millennium
Bank Millennium. Podstawowe informacje
Bank Millennium jest to ogólnopolski, uniwersalny bank komercyjny z siedzibą w Warszawie. Został utworzony w 1989 roku jako Bank Inicjatyw Gospodarczych SA. Bank Millennium jest od 1992 roku notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Był on pierwszym bankiem notowanym na tym rynku. Strategicznym inwestorem Banku Millenium jest portugalski Banco Comercial Portugues. W 2019 roku Bank Millennium przejął Euro Bank nabywając 99,79% jego akcji.
Bank jest podstawowym podmiotem Grupy Kapitałowej Banku Millennium. W jej skład wchodzą między innymi takie podmioty, jak Millennium Leasing sp. z o.o., Millennium Dom Maklerski S.A. czy też Millennium TFI S.A. Bank dzięki współpracy z tymi podmiotami może zaoferować swoim Klientom duży wachlarz produktów i usług.
Najpopularniejsze produkty
Bank Millenium swoją ofertę kieruje do osób fizycznych, jednoosobowych firm jak i dużego biznesu Jest to jeden z większych banków uniwersalnych w Polsce Swoją ofertę kieruje do osób fizycznych. Produkty znajdujące się w ofercie banku powinny zostać docenione przez wielu klientów. Z pewnością każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Jakie są główne składniki oferty Banku Millennium? Poniżej przedstawiamy wyszczególnienie
Konto osobiste. Podstawowym produktem z tego działu dla osób fizycznych jest rachunek udostępniany pod nazwą Konto 360. Bank oferuje również możliwość założenia Konta dla studentów, młodzieży oraz konta walutowego.
Produkty oszczędnościowe. W ofercie banku znajduje się Konto Oszczędnościowe Profit. Bank Millennium udostępnia również możliwość założenia lokaty terminowej.
Produkty kredytowe. W tym segmencie bank oferuję takie produkty jak pożyczka konsolidacyjna, pożyczka gotówkowa, pożyczka hipoteczna, kredyt konsolidacyjny czy też kredyt hipoteczny.
Za pośrednictwem Banku Millennium można nabyć między innymi ubezpieczenie pojazdu OC/AC. Ubezpieczenia oferowane są we współpracy z firmą Ergo Hestia.
Fundusze inwestycyjne. W ofercie Banku Millennium znajdują się również jednostki uczestnictwa wielu funduszy inwestycyjnych z różnych sektorów.
Aplikacje mobilne
Aplikacja mobilna Banku Millennium dla klientów indywidualnych posiada wiele ciekawych funkcjonalności. Dzięki niej można między innymi łatwo i szybko zarządzać swoimi finansami, Aplikacja jest prosta w obsłudze i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, dzięki czemu cieszy się popularnością wśród klientów Banku Millennium. Jakie czynności można wykonać za pomocą bankowej aplikacji mobilnej Banku Millennium? Wyszczególnienie najważniejszych cech charakterystycznych przedstawiamy poniżej.
- Sprawdzanie salda rachunku,
- wykonywanie przelewów za pomocą kodu QR,
- doładowania telefonów,
- nadawanie i zmiana kodów PIN do kart płatniczych,
- zmiany limitów transakcji,
- zakładanie i zamykanie lokat terminowych,
- płatności mobilne za pomocą BLIK.
Ściągnięcie aplikacji możliwe jest ze sklepów Google Play, App Store oraz App Gallery. Pobieranie aplikacji z innych, niezaufanych źródeł może mieć wpływ na bezpieczeństwo jej działania.
Kiedy wyjdzie przelew z Banku Millennium?
I sesja wychodząca | 8:10 |
II sesja wychodząca | 12:10 |
III sesja wychodząca | 14:30 |
Kiedy przyjdzie przelew do Banku Millennium?
I sesja przychodząca | 12:00 |
II sesja przychodząca | 15:30 |
III sesja przychodząca | 17:15 |
Dowiedz się, kiedy przyjdzie przelew z naszego kalkulatora. Sprawdź kalkulator czasu przelewu.
Jak zastrzec kartę w Banku Millennium?
Na infolinii Banku Millennium
Numery telefonu przeznaczonych do zastrzegania wszystkich kart Banku Millennium:(+48) 22 598 41 14 (dostępny 24h/7 dni)
(+48) 828 828 828 (z Polski i z zagranicy, połączenie płatne zgodnie z tabelą opłat operatora)
Możesz również skorzystać z numeru TeleMillennium:801 331 331 (z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych)
(+48) 22 598 40 40 (z telefonów komórkowych oraz z zagranicy)
W aplikacji mobilnej Banku Millennium
Zaloguj się do aplikacji Banku Millennium.
Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec.
Kliknij „Zastrzeż kartę”.
Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, aby potwierdzić zastrzeżenie.
W bankowości internetowej
Zaloguj się do aplikacji Banku Millennium.
Wybierz kartę, którą chcesz zastrzec.
Kliknij „Zastrzeż kartę”.
Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, aby potwierdzić zastrzeżenie.